سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت کار باغ وحش ارم در سال 98

شهربازی ارم تهران یکی از محبوب‌ترین نقاط تفریحیِ این شهر است که دستگاه‌های جذاب و امکانات تفریحی مختلفی را در خود جای داده است. ارم بزرگ‌ترین شهربازی در ایران است که در سال 1350 توسط رحیم علی خرم تأسیس شده و در ابتدا شهربازی خرم نامیده شده بود و سپس در سال 1357 نام آن به شهربازی ارم تغییر کرد. شهربازی ارم در بزرگراه تهران-کرج واقع شده است و 70 هکتار مساحت دارد. ساعت کار باغ وحش ارم در سال 98 را در سیر و گشت ببینید.


قیمت ورودیه پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران در 10 سال اخیر در محله سعادت آباد تهران اففتاح شده است. این پارک یکی از پراستقبال ترین مکان ها و جاهای دیدنی تهران به حساب می آید . قیمت ورودیه پارک ژوراسیک تهران را می توان در سایت تور لحظه آخری سیر و گشت ملاحظه نمود و قبل از حرکت به سمت پارک از اطلاعات آن استفاده نمود تا باآن کامل آشنا شوید.


بهترین پارک برای بچه ها در تهران کجاست؟

بهترین پارک را در تهران برای بچه ها می توان پارک ژوراسیک تهران دانست. پارک ژوراسیک تهران در محیطی وسیع و عالی تاسیس شده است. پارک ژوراسیک تهران یا همان پارک دایناسورها در تهران در ابتدای سال 1392 کلنگ ساخت و آماده سازی آن به زمین خورده شد. این پارک زیبا در بخش شمالی پارک پرواز در بالای محله سعادت آباد قرار گرفته است، ژوراسیک پارک تهران با محیطی بسیار شگفت انگیز و هیجانی برای کودکان در سال 1393 آماده فعالیت شد، که در همان سال نیز اولین گروه از بازدیدکنندگان از این پارک دیدن کردند. هر آنچه که باید درباره دایناسورها بدانید در این پارک یافت می شود. از دایناسورهایی با دست و پای متحرک تا یک تخم دایناسور که از تخم خود بیرون می آید. پیشنهاد می کنیم حتما از این مکان دیدن بفرمایید.

این مکان یک مجموعه دو قلو می باشد. پس حتما مقاله اسپایدر پارک تهران را نیز مطالعه فرمایید.


نمایی متفاوت از ونزوئلا؛ بهشت طوطیها

یک پزشک 49 ساله در کاراکاس پایتخت ونزوئلا همه روزه میزبان گروهی از طوطی های دم بلند و رنگارنگ مکائو است.

به گزارش فرارو، کارمن گومز هر روز صبح و پیش از طلوع آفتاب بر روی پشت بام خانه خود که در یک ساختمان 11 طبقه در کاراکاس است می رود و با دانه های آفتابگردان و موز از این طوطی ها استقبال می کند.

ویتوریو پوگی 75 ساله یک شهروند دیگر ونزوئلایی است که چند سالی است از این طوطی ها میزبانی می کند.

او می گوید: من عاشق پرواز آنها هستم خصوصا وقتی به صورت جفت به پرواز در می آیند. این مرد روزانه 20 پرنده را دو بار در روز تغذیه می کند.

به گفته یک متخصص زیست شناسی دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا، طی مطالعات انجام شده در کاراکاس بین 200 تا 300 طوطی آبی و زرد مکائو وجود دارد که از جنگل های جنوب ونزوئلا آمده اند.

در ونزوئلا این طوطی ها شکار نمی شوند و با توجه به جنگل ها و درختان میوه زیادی که در این کشور وجود دارد ونزوئلا بهشت طوطی های مکائو است.

کسانی که به کاراکاس، پایتخت ونزوئلا سفر کرده اند، از دیدن طوطی های دم بلند وحشی در میان ترافیک و شلوغی این شهر بزرگ متعجب و هیجان زده می شوند. اکنون این طوطی ها به یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت این کشور آمریکای لاتین تبدیل شده اند.

منقار بزرگ و تیره‌ رنگ (معمولاً سیاه) و پرهایی با رنگ‌های روشن از مشخصات مکائوهاست. بعضی از مکائوها به‌خاطر اندازه چشمگیرشان شناخته شده‌اند. طوطی‌های مکائو نیز مانند دیگر طوطی‌ها انگشت اول و چهارم پایشان به سمت عقب است.


بزرگترین جشنواره مجسمههای زنده در اروپا

صد مجسمه با الهام از دنیای خیال در بلژیک جان گرفتند. در بزرگترین جشنواره مجسمه های زنده در اروپا، مردم شاهد رقابت جذاب و دیدنی میان هنرمندان خیابانی در شهر «مارچ-ن-فامن» در منطقه «لاکسمبورگ» و ابداعات آنها در این زمینه بودند.

به گزارش تابناک باتو، هنرمندان در این مسابقه با گریم های خاص و لباس های مبدّل و ایجاد تفاوت در موقعیت های ثابت خود، با تماشاگرانی که از گوشه و کنار اروپا برای تماشا آمده بودند، ارتباط برقرار کرده و توجه آنان را به خود جلب می کردند. مجسمه های زنده با کودکان همبازی شدند و همراه با توریست ها رقصیدند.